آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۰
قتل فجیع مریم در حمام | ارتباطات مشکوک و راز پنهانی مرد بنگاه‌دار افشا شد
بازدید:۱۳۰
صد آنلاین | مردی که سابقه قتل همسرش را دارد، دوباره به جرم قتل زن دیگری در دماوند بازداشت شد!
کد خبر : ۱۲۰۹۲۷

به گزارش صد آنلاین،قتل وحشتناک و مرموزی در منطقه دماوند، تهران رخ داد که اکنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. دختری جوان با تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی خبر از مرگ فجیع مادرش داد. وقتی مأموران به خانه این زن ۴۸ ساله به نام مریم رفتند، با صحنه‌ای هولناک مواجه شدند. جسد خونین مریم که گلویش به طرز فجیعی بریده شده بود، در داخل حمام پیدا شد.

 


دختر مقتول در حالی که از غم و ترس به شدت لرزان بود، به پلیس توضیح داد که مادرش تنها زندگی می‌کرد و پس از چند روز بی‌خبری، با کلید یدک وارد خانه شده و با جسد خونین او مواجه شده است. اما داستان این قتل تنها به صحنه جنایت محدود نمی‌شود؛ ارتباط پنهانی مریم با مردی به نام محمود، که سابقه‌ای تاریک از قتل همسرش را در گذشته دارد، به این ماجرا پیچیدگی‌های زیادی اضافه کرده است.

 


کشف جسد و اولین سرنخ‌ها

دختر مقتول به مأموران گفت: «مادرم به‌تنهایی زندگی می‌کرد و ما معمولاً هفته‌ای چند بار با او تماس می‌گرفتیم. اما دو روز پیش وقتی با مادرم تماس گرفتم، جواب نداد و این مسئله باعث نگرانی من شد. روز بعد نیز تلفنش خاموش شد و دیگر هیچ خبری از او نداشتم. به همین دلیل، به خانه‌اش رفتم و بعد از ورود با جسد خونین او مواجه شدم.»

 


با کشف جسد و آغاز تحقیقات پلیس، اولین سرنخ‌های مهم به دست آمد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مریم چند ماه قبل با مردی به نام محمود، که بنگاه‌دار است، رابطه پنهانی داشته است. این موضوع باعث شد تا مأموران به سرعت محمود را بازداشت کنند.

 


افشای گذشته تاریک متهم

پس از دستگیری محمود، تحقیقات به سراغ سوابق او رفت. معلوم شد که محمود، مرد ۴۶ ساله‌ای که اکنون به جرم قتل مریم تحت بازداشت است، پیش از این نیز سابقه جنایت داشته است. او چند سال قبل به دلیل اختلاف خانوادگی، همسرش را کشته و جسد او را در رودخانه رها کرده بود. اگرچه در آن زمان جسد همسرش هرگز پیدا نشد، اما او توانست رضایت اولیای دم را جلب کرده و پس از چند سال از زندان آزاد شود.

 


این سابقه جنایت باعث شد که مظنونیت‌ها به سوی محمود بیشتر شود. وکیل اولیای دم در دادگاه عنوان کرد: «متهم به دلیل گذشته‌اش و شواهد موجود، مظنون اصلی این پرونده است. او با مقتول رابطه پنهانی داشته و در روزهای قبل از قتل، مزاحمت‌هایی برای مریم ایجاد کرده است.»

 


شواهد و اظهارات متناقض در دادگاه

در جریان دادگاه، وکیل اولیای دم با اشاره به شواهد و مدارک موجود از رابطه پنهانی محمود با مقتول گفت: «شواهد نشان می‌دهد که مقتول دیگر تمایلی به ادامه این رابطه نداشته و می‌خواسته این ارتباط را پایان دهد. این موضوع باعث خشم محمود شده و او برای مقتول مزاحمت‌هایی ایجاد کرده است. همچنین همسایه‌ها اعلام کرده‌اند که در آخرین ساعات پیش از کشف جسد، محمود و مریم را در پارکینگ خانه دیده‌اند و آنها با یکدیگر درگیری داشته‌اند.»

 


از طرفی، پلیس در گزارش خود اعلام کرده که هیچ‌گونه آثار زور و تخریب برای ورود به خانه مقتول وجود نداشته است. این مسئله نشان می‌دهد که قاتل با کلید وارد خانه شده است؛ کلیدی که محمود در اختیار داشته است.

 


یکی دیگر از شواهد مهمی که در دادگاه مطرح شد، مکالمه تلفنی محمود با یکی از دوستان مقتول بود. این دوست در دادگاه اظهار داشت که محمود قبل از کشف جسد به او گفته بود که مریم در حمام خانه به قتل رسیده است. وکیل اولیای دم در این باره تأکید کرد: «محمود پیش از آنکه پلیس جسد مریم را پیدا کند، از قتل او خبر داشته و این مسئله به شدت مظنونیت‌ها را علیه او افزایش داده است.»

 


دفاعیات متهم در دادگاه

محمود در دفاع از خود گفت که ارتباطش با مریم تنها در حد پیام‌های معمولی بوده و او هیچ دخالتی در قتل نداشته است. او در دادگاه گفت: «مریم چند روز قبل از قتل به من گفت که برای مراسم فوت یکی از بستگانش به شهرستان می‌رود و من دیگر خبری از او نداشتم.»

 


اما قاضی پرونده به تناقضات موجود در اظهارات متهم اشاره کرد و گفت: «اگر هیچ ارتباط خاصی با مقتول نداشتید، چرا پیام‌ها و تماس‌های متعددی میان شما رد و بدل شده و همچنین چرا آخرین باری که مقتول دیده شده، در کنار شما بوده است؟»

 


محمود در پاسخ به این سوالات گفت: «من به عنوان راننده، مریم و همکارانش را به محل کار می‌بردم و رابطه‌مان فراتر از آن چیزی که گفته می‌شود، نبوده است.»

 


نتیجه دادگاه و بازداشت مجدد متهم

با توجه به شواهد متعدد و تناقضات موجود در دفاعیات متهم، دادگاه تصمیم به بازداشت مجدد محمود گرفت. متهم که پیش از این به دلیل ابتلا به کرونا با قرار وثیقه آزاد شده بود، اکنون با تشدید قرار بازداشت دوباره به زندان فرستاده شد.

 


دادگاه در حال بررسی بیشتر این پرونده پیچیده است و انتظار می‌رود که طی جلسات آتی رأی نهایی درباره این قتل صادر شود.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها